Newsletter
Zapisz się do newslettera ! Otrzymasz 10% rabatu na pierwsze zakupy i będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami!
Submit
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zwroty i reklamacje

 Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Nitki Kids 

ul. FORDOŃSKA 353/30,

85-766 Bydgoszcz,



Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Nitki Kids 

ul. FORDOŃSKA 353/30,

85-766 Bydgoszcz,

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Formularz zwrotu do pobrania tutaj

 

Zewnętrzna usługa Wygodne Zwroty tutaj

https://wygodnezwroty.pl/nitkikids

 Nitki Kids - Wygodne Zwroty

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium